10/28/2009

1990



sempre quixen volver a 1990...

9 comentarios:

Regalp dijo...

Qué foto más chula!!!, a mi me gustaría volver al '95, o al '97, por diversas razones, pero supongo que eso es algo improbable.

Bicos.

Ledicia Costas dijo...

vouche regalar un poema. Aquí non o podo colgar (xa che explicarei porqué). Mándocho por mail ;)

Anónimo dijo...

Agardo que cando o triunfo se apodere de tí non esquezas nunca quén és, de onde ves e as amigas que atopaches no camiño ao exito.
Moita sorte, Ledi, aínda que con esa cabeciña non a necesitas!!!

txarito dijo...

son ainara e o comentario anterior e meu pero o blog non me deixou identificarme...

Regalp dijo...

Sabes que la poesía no es lo mio, pero me gusta mucho la que me has enviado, GRACIAS!!!
Me parece entender su sentido, o puedes ser que yo le haya dado un sentido para mi, es muy mía.
Sigue por este camino, ya sabes que confío en ti y pronto verás recompensada tu dedicación y esfuerzo.
A seguir creando!!!

Ledicia Costas dijo...

grazas a vós. como me gusta tervos aquí, vía blog.
Si, o outro día casalini chamoume "bolla". Quixo medirme a cabeza cun metro, pero non lle deixei jajaja
:)
regalp, terás noticias miñas mooooi pronto. Avanzo: o 6 de decembro ás nove recito en Cangas

Regalp dijo...

Señorita Costas, se te echa mucho de menos por la blogosfera!!!
Necesito que me indiques dirección y hora del evento del día 6, no faltaré.

Bicos

Anónimo dijo...

Que pasou no teu 1990? :)

Regalp dijo...

Ledi, vuelveeeeeeeeeee